duminică, 1 martie 2009

Poezii şi cugetări pentru Ziua Mamei

Darul Măriucăi
Lucia Munteanu
Măriuca în grădină,
A găsit un ghiocel
Cu petale de lumină
Şi cu trupul subţirel;
Să-l culeagă, rău îi pare,
De aceea se gândeşte:
Dacă-l lasă, atunci oare,
Mamei ce-i mai dăruieşti?
De pe gard o păsărică
Ciripind zice aşa:
Ghiocelul, fată mică,
E pentru măicuţa ta.
Mi-a spus mie primăvara,
Când l-a semănat aici,
Că vor creşte-n toată ţara
Ghiocei pentru mămici.
Măriuca, bucuroasă,
Din zăpadă îl ridică
Şi-l aduce iute-acasă:
- Iată darul meu, mămică!

Mama-i cântec
Paulina Popa
Mama-i cântec,
Mama-i soare,
Mama-i dulce alinare.
Mama-i zâmbet,
Mama-i vis
Mama-i floare de cais.
Mama-i rază,
Mama-i dor,
Mama-i aripă în zbor.
Mama-i toate
Câte sunt,
E iubire pe pământ.

Mama
Nina Casian
M-a crescut mama în poală
Din leagăn şi pân’ la şcoală.
Zile-ntregi şi nopţi la rândul
Mi-a vegheat somnul şi gândul.
M-a învăţat să gânguresc,
Să spun mama, să zâmbesc,
M-a învăţat apoi, prin casă
Primii paşi până la masă.
M-a învăţat ca să nu mint,
M-a învăţat să nu m-alint.
Să nu ştiu ce este frica,
Toate m-a-nvăţat mămica.
Mamă bună, mamă dragă,
Te-aş iubi o viaţă-ntreagă.
Pentru tot ce ai făcut,
Pentu că tu m-ai crescut.

Mamei

Vezi, mămica mea cea bună,
Tare mult aş vrea să-ţi scriu
Dar sunt mică şi nu ştiu...
Pentru mine, blândul soare
Îţi trimite o scrisoare,
Caci pe foaia de caiet,
Uite-a coborât încet,
Cu miez galben şi fierbinte.
Ştiu să desenez cuvinte
Fără să mă iscălesc...
Soare-nseamnă “Te iubesc”.

Primăvara
Elena Dragoş
Sub fereastra casei mele
Vin şi trec atâţia paşi
Dar eu ştiu când vine mama
Mersul ei e mai gingaş.
Când îi sună glasul dulce,
Eu un cântec îl socot
Când mă strânge-n braţe mama
Eu mă fac micuţ de tot.
Cerul e senin de parcă-i
Floare de nu-mă-uita.
Primăvara-i mai frumoasă
Când zâmbeşte mama mea.

E ziua ta
Elena Dragoş
E ziua ta măicuţă,
Te-aşteaptă flori pe masă,
Şi-un dar micuţ te-aşteaptă
Când ai să vii acasă.
Am să-ţi sărut obrajii
La piept când mă vei ţine
Şi mâinile ce nu au
Odihnă pentru mine.

Mama este tot ce-i bun
Paulina Popa
Mama e un cântec vesel,
E iubirea-n zori de zi,
Mama-i cântecul culorii,
Florile de pe câmpii.
Mama-i curcubeu pe ape,
E sărut de suflet sfânt,
Mama-i îngerul de-aproape,
Fericirea pe pământ.
Mama este tot ce-i bun,
Mama-i versul lăcrimând,
Mama-i flacără arzând;
Orişiunde, orişicând.

Noi şi mama
C. Munteanu
Vremea-i caldă şi frumoasă.
Mama rânduieşte-n casă.
Haine, covorase, pături,
Scutură şi pune-alături.
Mai sunt multe de făcut
Şi-uite, ziua a trecut!
I-am zis mamei: „Ce-a rămas
Dac-ai vrea, n-ar trece-un ceas
Şi-mpreună cu Vlăducu
Am sfârşi îndată lucru.
Ce, tot numai tu şi tu_
Suntem mari şi noi de-acu!”

De ziua mamei
Elena Farago
Eu nu sunt destul de mare
Ca să pot să-nvăţ măcar,
De pe carte, o urare,
Şi nu sunt destul de mare
Ca să-ţi dau un dar.
Dar îţi dau o sărutare,
Ici, pe obrăjor,
Şi pe mâna asta care
Mă-ngrijeşte-n fiecare
Zi, cu-atâta dor!
Zile lungi şi voie bună
Îţi doresc eu mult,
Şi mă rog de flori să-ţi spună
Să mă ierţi, mămică bună,
Că nu ştiu mai mult!

E ziua ta
E ziua ta mămica mea cea bună,
Dac-aş putea ţi-aş prinde în cunună
Toţi trandafirii zărilor uşori
Şi cântecele ca pe nişte flori.
Şi razele de soare şi de lună…
Pe toate ţi le-aş prinde în cunună.
Dar până cresc, nu pot oricât aş vrea
Decât să te sărut, măicuţa mea!

Darul meu
Sunt mic, măicuţă dragă
Dar tare te iubesc
Încât întreg pământul
Aş vrea sa-ţi dăruiesc.
Dar vezi, măicuţă dragă
Eu sunt aşa de mic
Pământul este mare
Şi nu pot sa-l ridic.
Dar din întreg pământul
Cât ochii îl cuprind
O floare am cules cu drag
Şi astăzi ţi-o întind.

Iartă-mă
Mamă dragă, ştiu că azi
Tare rău te-am supărat.
Lacrimile de pe obraz
În ascuns ţi le-ai uscat.
Astăzi este ziua ta
Ce să fac ca să mă ierţi?
Stai cu ochii în pământ
Şi nu vrei ca să mă cerţi.
Florile ce ţi le dau
Rând pe rând le-am sărutat
Dar pe tine nu-ndrăznesc
Nu ştiu dacă m-ai iertat.

Mama
E ziua ta azi, mamă
Şi-aproape, lângă tine
Un gând duios te cheamă
Ca să-ţi urez de bine.
Dar gândul meu fierbinte
Se stinge, nu ştiu cum
Şi nu găsesc cuvinte
Să-ţi mai urez acum.
In schimb îţi dau o floare
Şi-n locul meu aş vrea
Cu-aceeaşi nerăbdare
Să-ţi glăsuiască ea.
Tăcerea s-o străbată
Şi glasul ei s-ascult.
Să-ţi spună înc-odată
Cât te iubesc de mult.

Mama
Când intră mama în odaie
În ochii ei sunt numai eu
Şi-i simt a inimii văpaie
Cum bate cald în pieptul meu.
Când iese mama din odaie
Se face-n jur urât şi frig.
Mi-e dor de dulcea ei văpaie
Şi-o strig să vină iar, o strig!

Rugăminte
Mamă dragă, te iubesc
Nu mă bate când greşesc
Eu sunt mic, neastâmpărat
Nu-mi dau seama de ce fac.
Ia, adu-ţi tu bine-aminte
Parcă tu erai cuminte?
Câte pozne ai făcut
Mama ta nu te-a bătut.

8 Martie
Veronica Porumbacu
S-au aprins în noapte stele.
Ce aproape sunt de ele!
Numai să întind o mână
Şi-una-n palm-o să-mi rămână.
Mamă, vrei de ziua ta
Să-ţi aduc în dar o stea?

Printre pete de zăpadă
Geta Nistor – Stanciu
Printre pete de zăpadă
Am zărit un ghiocel.
Vin copiii să îl vadă –
Parcă e un clopoţel.
M-am gândit să-l dăruiesc
Mamei, că tare-o iubesc.
Dar mai caut ici, prin nea,
Fir plăpând de viorea –
E pentru bunica mea.
Eu vă cer acum iertare
De n-am fost ascultător
Dar voi creşte! Veţi vedea
Ce mai fată veţi avea!

O să fiu cea mai cuminte
Geta Nistor-Stanciu
Sunt o fată mititică
Şi-o iubesc pe-a mea mămică.
Şi pe tati îl iubesc
Şi frumos eu vreau să cresc.
Mami, azi e ziua ta!
Ghiocei în dar ţi-oi da.
Obrazul de mi-l săruţi
Şi-ochişorii mei micuţi!
Să primeşti, mămica mea,
Darul meu de ziua ta!
Şi-o să fiu cea mai cuminte –
De-asta să-ţi aduci aminte!

Cea mai frumoasă
Mamă dragă şi iubită,
Primăvara-i ziua ta.
Tu mereu eşti lângă mine,
La nevoie, mama mea!
Îţi doresc doar zile bune,
Tot ce-i mai frumos pe lume,
Tu eşti cea mai bună mamă,
Lângă tine nu am teamă.

Pentru mama
Sunt atât de fericită
Că mămica mea iubită
A venit azi la serbare
Să asculte o urare.
8 Martie! E ziua ta
O floare-ţi dau măicuţa mea.
Şi vreau să ştii că-n acest dar
E dragostea-mi fără hotar.
Sunt visele ce port în gând
Că voi fi mare în curând
Şi ascultător voi fi mereu
Mamico, ăsta-i darul meu.

Ziua ta
Pentru ziua ta, mămico,
Ţi-am adus un ghiocel.
Cât de mic îl vezi, cuprinde
Toată primăvara-n el.
Dar tu dragostea s-o simţi
Cum în inimioară creşti
Lângă ghiocel, te rog,
Şi-un sărut, acum primeşti.

De ziua mamei
Victor Tulbure
Abia s-arată pâlcuri de cocori...
Nici n-a-nflorit grădina noastră încă
Dar ghioceii, albi, de sub ninsori,
I-am adunat cu dragoste adâncă.
Şi ţi-i aduc în dar, de ziua ta.
Neînsemnat, buchetul meu e, poate,
Da-ntrânsul vei citi simţirea mea
Şi gândurile cele mai curate.

Mama
Grigore Vieru
Foicică dulce poamă
Toată lumea are mamă,
Melcul, iedul, ursulică,
Puiul cel de rândunică.
Fuge noaptea şi dispare
La tot puiul bine-i pare
Că din nou e dimineaţă
Şi-şi vede mama la faţă.

Măicuţei mele
Eu ştiu că tu trudeşti
Din suflet să mă creşti
Şi ştiu că-n visul tău
Sunt eu şi numai eu.
De aceea astăzi, mamă,
Eu braţele-ţi întind,
Căci vreau pe sub năframă
Tot gâtul să-ţi cuprind.
Să-l strâng cât pot de tare,
Şi-n calda-mi sărutare,
Să simţi cât te iubesc
Promit, măicuţă dragă,
Că n-am să mai greşesc!

De ziua mamei
O, ce bună şi frumoasă
E mămica mea!
Ciocârlii aş vrea să cânte
Azi în geam la ea.
Iar eu voi veni c-o floare
Să i-o dau în dar
Să-i spun că-ale ei poveţe
Nu sunt în zadar.
Hărnicuţă şi cuminte
Mă silesc să fiu
Mândră de fetiţa ei
Vreau mereu s-o ştiu.

Mamei
Mamă, eşti pe lume,
Tot ce-i mai frumos.
Ochii tăi sunt limpezi
Glasul ţi-i duios.
Dragostea ta mare
Mie-mi este scut
Mamă, ia-mă-n braţe
Vreau să te sărut.

Mama
Soare, azi e ziua mamei.
Mai frumos să străluceşti
Şi din cerul cel albastru
Pe toţi norii să-i goneşti.
Vreau să fie ziua mamei
Cea mai mândră dintre toate
Pentru dragostea ei mare
Şi nespusa-i bunătate.

Fluturaşul
Fluturaş micuţ şi drag
Du-te la măicuţa-n prag
Şi-i şopteşte-ncetişor
Că mi-e dragă şi-o ador.
O ador şi-am s-o ascult
C-o iubesc nespus de mult
Şi-i urez zile senine
Că munceşte pentru mine.

Mama
Mamă azi lumina-i moale
Ca privirea dumitale.
Vântul mă mângâie blând,
Parcă ţi-a citit în gând
Un scatiu ce nici nu este
Vrea să-mi spună o poveste,
Da-i uituc, nepriceputul,
Ştie numai începutul...
Pe motan aşa cuminte
Nu-l ştiu eu de când ţin minte!
Chiar şi mândrul de căţel
S-a mai potolit niţel.
Numai soarele, vezi nu-i...
Stă ascuns după gutui,
Şi de-acolo o să iasă
Numai când vii tu acasă.

Mama

De la primul pas al tău
Te păzeşte de ce-i rău
Te iubeşte şi te ceartă
Te învaţă şi te iartă.
Şi din calendar cad file,
O-nţelegi mai mult copile,
O priveşti în ochii limpezi
Şi-n oglina lor tresari.
Să-ţi vezi chipu-n ochi de mamă,
Ştii, copile, ce înseamnă?

Mamei
De dragul tău pământul
De ghocei e plin
Şi vin cocori în zare
Şi cerul e senin.
Şi-ntâiul fir de iarbă
Ţi-a încolţit în prag
Şi-nmugureşte pomul
Să-ţi fie ţie drag.
Învaţă-mă ce-i bine,
Fereşte-mă de rău,
Căci am venit pe lume,
Tu ştii de dragul tău!

Ziua mamei
Azi, de ziua mamei mele
Am cules cinci viorele
Şi cu-o aţă, pe genunchi
Le-am legat într-un mănunchi.
Mângâindu-l în tot felul,
Mama duce bucheţelul
Drept la buze şi zâmbind
Pupă florile pe rând.
Şi de fiecare floare
Mi-a dat câte-o sărutare
Şi mi-a spus: „fecior viteaz”
Şi-avea lacrimi pe obraz.

Mamei mele-i desenez
Geta Nistor – Stanciu
Eu sunt mic, dar sunt deştept.
Am destui ani să aştept
Ca să-nvăţ să fiu cuminte,
Să nu plâng de-mi cade-un dinte.
Dar tot ştiu la vârsta mea
Că astăzi e ziua ta!
Cu mânuţa asta mică,
Desenez o floricică
Şi ţi-o dau, ca să ţii minte
Că-s un băieţel cuminte.
Tu mă creşti cum se cuvine
Şi-o să te mândreşti cu mine!

Primăvara
Vreau să plece repede
Iarna din grădină
Primăvara veselă
Vreau acum să vină.
S-au topit zăpezile
Caldă-i ziua, caldă,
Pârâiaşe sprintene
Prin grădină saltă.
Ne lăsăm paltoanele
Dragă primăvară,
Şi cu toţi de-a prinselea
Ne-om juca pe - afară.

De ziua mamei
Sunt mic măicuţă dragă
Dar tare te iubesc
Încât întreg pământul
Aş vrea să-ţi dăruiesc
Dar vezi măicuţă dragă
Eu sunt aşa de mic
Pământul este mare,
Şi nu pot să-l ridic.
Dar din întreg pământul,
Cât ochii îl cuprind.
O floare ţi-am cules, cu drag
Şi ţi-o întind.

Cântec de primăvară
Sus pe dealuri primăvara
Umblă şi presară flori
Şi-n văzduhul de mătase
Se zăresc vâslind cocori.
În oraş unde se-nalţă
Şiruri lungi de blocuri noi
Rândunica cea voioasă
Se întoarce înapoi.
Primăvară, primăvară
Roagă tu o rândunică
Ca să vină să-şi clădească
Cuib lângă fereastra mea.

E ziua ta!
E ziua ta
Măicuţa mea cea bună!
Dac-aş putea
Ţi-aş prinde în cunună
Toţi trandafirii zărilor uşori,
Şi cântecele ca pe nişte flori.
Şi razele de soare şi de lună
Pe toate ţi le-aş prinde în cunună.
Dar până cresc nu pot,
Oricât aş vrea,
Decât să te sărut
Măicuţa mea.

Darul meu
8 Martie! E ziua ta!
O floare-ţi dau mămica mea!
Şi vreau să ştii că-n acest dar
E dragostea-mi fără hotar
Sunt visele ce port în gând
Că voi fi bun şi drept oricând
C-ascultător voi fi mereu
Mămico, acesta-i darul meu.

Primăvara
de Vasile Alecsandri
A trecut iarna geroasă
Câmpul iată-l înverzit
Rândunica cea voioasă
La noi iarăşi a sosit
Dintr-o creangă-n alta zboară
Sturzul galben aurit
Salutare primăvară,
Timp frumos bine-ai venit!
Turturele se-ngână
Mii de fluturi vezi zburând
Şi pe harnica albină
Din flori miere adunând
Cântă cucu-n dumbrăvioară
Pe copacul înflorit
Salutare primăvară!
Timp frumos, bine-ai veni

De ziua mamei
Abia se-arată cârduri de cocori
Nici n-a-nflorit grădina noastră încă...
Dar ghioceii albi de sub ninsori,
I-am adunat cu dragoste adâncă
Şi ţi-i aduc în dar de ziua ta,
Neânsemnat, buchetul meu e poate.
Da-ntr-nsul vei citi iubirea mea,
Şi gândurile mele
Cele mai curate!

Sosirea rândunicii
de George Coşbuc
Rândunica a sosit,
Primăvara vine.
Iată mugurii-nfloresc,
Grădiniţele-nfloresc,
Tot e viu şi-ntinerit
Căci e cald şi bine.
Ger, zăpadă, tot s-a dus
Primăvara vine.
Răsărit-au mândre flori
Şi prin zări se văd cocori
Verde-i jos, senin e sus
Căci e cald şi bine!

Primăvara
Floare mică, ghiocel
Eşti frumos şi mititel,
Tu vesteşti în toată ţara
Primăvara, primăvara.
Dinspre marea cea albastră
Rândunica ne-a sosit
Ea aduce primăvara
Să-i urăm "bine-ai venit".

Primăvara
Primăvara a venit
Cu alai de flori albastre
Şi cu cerul însorit
Pe meleagurile noastre.
- Hai copile, pe câmpii
Să fugim să prindem fluturi
Galbenelor păpădii
Pălăria să le-o scuturi.

De ziua mamei
Mamă dragă,
Ce-aş putea
Să-ţi doresc
De ziua ta?
Bucurie, sănătate,
Mult noroc şi spor la toate
Pace şi zile senine
Să mă poţi creşte pe mine.

Mama
Mama-i clipa de-alinare
Visul meu cu îngeri buni,
Mama-i dulcea sărutare,
Mii de flori prinse-n cununi.
Mama-i zarea fermecată,
Dragostea urcată-n cer,
Floarea vie-mbujorată,
Clipele de sfânt mister.

Doamne, pentru mama mea ...
Doamne, pentru mama mea,
Te-aş ruga din cer înalt
Să cobori iubirea Ta
Peste-adâncul ei oftat.
Să-i aduci zile cu sori,
Albe zări trandafirii,
Peste-amurgu-i cu ninsori
Dăruieşte-i bucuri

Pentru tine ...
Pentru tine am cules,
Mama mea, narcise;
Pentru tine am ales
Un buchet de vise.
Pentru tine - ghiocei -,
Pace şi-mplinire,
Inima-n iubirea ei,
Plină de simţire.

Mamă, azi de ziua ta
Ţi-am adus o albăstrea
Din grădina noastră
Mamă, azi de ziua ta
S-o aşezi în glastră.
Am scris în petala ei
Cu versuri de soare,
Cu lumină şi scântei,
Dragostea mea mare.

Mama este tot ce-i bun
Mama e un cântec vesel,
E iubirea-n zori de zi,
Mama-i cântecul culorii,
Florile peste copii.
Mama-i curcubeu pe ape,
E sărut de suflet sfânt,
Mama-i îngerul de-aproape,
Fericirea pe pământ.
Mama este tot ce-i bun,
Mama-i versul lăcrimând,
Mama-i flacără arzând,
Ori şi unde, ori şi când.

Zambile penru mama
Zambile pentru mama
Eu am cules cântând
Când a-nflorit câmpia
Sub soarele arzând.
Zambile pentru mama,
Îngeri cu ochii vii,
Frumoasele zambile,
Din suflet de copii.

Ghiocelul
Ghiocelu-i strop de soare
Peste satul îngheţat,
Ghiocelu-i mângâiere,
Anotimpul aşteptat.
El e semn de bine-n casă
E stea sfântă de-nceput
Şi ne-mbie azi la viaţă
Peste timpul ce-a trecut.

Pentru tine, mama mea
Pentru tine mama mea
Am cules din cer senin
Mii de stele.
Pentru tine-am adunat
Un buchet înmiresmat
De lalele.
Pentru tine-am coborât
Din înaltul nesfârşit, cerul
Mai aproape.
Pentru tine-nalţ cântând
Pînze sărutând văzduh
Peste ape.
Pentru tine mama mea
Fără-asemănare.
Pentru tine mama mea
Dragostea cea mare.

E ziua ta
E ziua ta măicuţă
Te-aşteaptă flori pe masă
Şi-un dar micuţ te-aşteaptă
Când ai să vii acasă.
Am să-ţi sărut obrajii,
La piept când mă vei strânge
Şi mâinile ce nu au
Odihnă pentru mine.

Mama
Mamă, eşti pe lume
Tot ce-i mai frumos
Ochii tăi sunt limpenzi,
Glasul ţi-e duios
Dragostea ta mare
Mie-mi este scut
Mamă, ia-mă-n braţe,
Vreau să te sărut!

Mama mea
Mama mea-i o mamă bună,
Inima-i e cuib de lună,
Tot ca tata e şi ea,
E ca orice mamă, stea
De la ea ştiu tot ce ştiu,
Ea m-nvaţă cum să fiu
Cum să merg, cum să vorbesc,
Şi cât de frumos să cresc
Sărut' mâna mamă bună,
Viaţa ta îmi e cunună
Îţi promit pentru mai bine,
Că voi fi şi eu ca tine.

Mama
Soare, azi de ziua mamei
Mai frumos să străluceşti
Şi din cerul cel albastru
Pe toţi norii să-i goneşti!
Vreau să fie ziua mamei
Cea mai mândră dintre toate
Pentru dragostea ei mare
Şi nespusa-i bunătate
Îţi doresc dragă măicuţă
Mult noroc şi sănătate.

Aducem un omagiu şi dragelor bunici:

Bunica
Bunico, în ochii tăi senini,
De unde ard adânci lumini?
Şi părul tău de ce-i aşa?
Curat ca fulgii albi de nea?
De ce când umbli te apleci?
Să vezi pe unde calci şi treci?
Bunică dragă, cât aş vrea
Să fii tu nepoţica mea!
Poveşti să-ţi spun, să-ţi dau mâncare
Să simţi cât te iubesc de tare.


“Până şi iubirea îşi are egoismul ei; numai dragostea de mamă nu-l are”. H. de Balzac
“Mama este numele lui D-zeu din sufletul şi de pe buzele copiilor mici”.
“Cântecele unei mame alină durerile unui copil căruia-I cresc dinţii”. H de Balzac
“Mamele au o vârstă unică: nu există mame bătrâne, mame tinere, frumoase sau urâte; există doar mame.”
“Dragostea de mamă face ca toate celelalte sentimente să pălescă.”
“Toată educaţia şi toată fiinţa ce vei deveni depinde de mamă.” Aristotel
"Nu-i nimic mai gingas si nu-i nimic mai tare, decat dragostea de mama."
"Dupa ideea mea, nici scoala si nici profesorul nu pot face cu cele mai bune metode, in junia copilului, ceea ce poate face mama cu dragostea materna."
"Profesorul lumineaza capul cu stiinta, mama incalzeste inima cu dragostea sa."
"Cresterea si fericirea neamului omenesc sta pe bratele mamelor."
"Nu-i sfanta mai blajina intre sfinte, ca mama ce ne leagana pe brate si atatea adevaruri ne invata."
"Mama inalta sau ingenuncheaza natiunea, caci sufletul fiilor il da mama."
"Nu trece nimic peste iubirea de mama."
"Avem o singura mama si o singura viata. Nu astepta pana maine sa-i spui mamei ca o iubesti!"
"Pentru lume esti o persoana oarecare, dar pentru o singura persoana poti sa reprezinti lumea."
"Tot ceea ce sunt sau sper sa ajung, datorez ingerului meu, mama."
"Dumnezeu nu a putut fi peste tot, drept pentru care a creat mamele!"
"Dintre toate drepturile femeilor, cel mai mare este dreptul de mama."
"Inima mamei este un abis la fundul caruia vei gasi tot timpul iertare."
"Cel mai important lucru pe care il poate face un tata pentru copiii sai este sa le iubeasca mama."
"Inima mamei este scoala copilului."
"Frumusetea paleste; iubirea se stinge, frunzele prieteniei cad; Secretul mamei este sa la supravietuiasca tuturor."
"Primavara isi face propria declaratie, atat de tare si de clar, incat gradinarul pare sa fie doar unul dintre multele ei instrumente, si nu compozitorul."
"Oricat de lunga este iarna, primavara ii va urma sigur."
"Oricat de batrani si neputinciosi am fi, intotdeauna vom astepta cu nerabdare primavara. Cine poate sa reziste sentimentului de bucurie si de fericire de care esti animat atunci cand participi la renasterea naturii?"
"Primavara este atunci cand simti ca ai chef sa fluieri chiar daca ai un pantof plin de noroi."
"Iubesc primavara oriunde, dar daca as putea alege, as intampina-o mereu in gradina!"
"Daca primavara ar veni o data la un secol, in loc de o data pe an, sau ar izbucni cu zgomotul unui cutremur, in loc sa vina linistita, ce intrebare si asteptare ar fi in toate inimile noastre sa privim schimbarea miraculoasa! Dar acum succesiunea silentioasa nu sugereaza altceva decat necesitate. Pentru majoritatea barbatilor numai incetarea miracolului ar fi insusi un miracol si exercitiul acesta etern al puterii lui Dumnezeu pare a fi mai putin minunat decat ar fi lipsa lui."
"Primavara este o reflexie a gradinii sufletului nostru."
"Cand timpul este pregatit pentru anumite evenimente, acestea apar in diferite locuri sub forma violetelor care ies la lumina sa intampine venirea primaverii."
"Lasa-ne sa dansam in soare, sa purtam flori salbatice in par si lasa-ne sa ne strangem cu totii atunci cand intunericul pune stapanire pe cer. Suntem acasa printre pasari si copaci, pentru ca suntem copiii naturii."
"Vara este in capul meu, dar eterna primavara este in inima mea."
"Primavara este prima data recunoscuta de plante si apoi de oameni."
"Prefer sa am mai degraba trandafiri pe masa decat diamante la gat."
"Unde infloresc florile exista si speranta."
"Parfumul reprezinta sentimentele florilor."
"Primavara nu ar fi primavara fara cantecul pasarelelor."
"Lumea este asemenea unui trandafir. Il mirosi si-l da-i mai departe prietenilor."
"Florile sunt cel mai dulce lucru pe care l-a creat Dumnezeu dar a uitat sa le dea si suflet."
"Adevarata prietenie este asemenea unui trandafir: nu-i realizezi frumusetea pana cand nu se ofileste."
"Daca ar fi sa-mi traiesc inca o data viata, as incepe primavara devreme si as sta asa pana tarziu in toamna cand frunzele cad."
"Fericirea? Culoarea ei trebuie sa fie verdele primaverii, imposibil de descris. Aceasta culoare se repeta in fiecare frunza noua. Puterea regenerativa a naturii explodeaza in fiecare fir de iarba, in fiecare tulpina, in ficare ramura. Lucrand in mijlocul naturii simt verdele fuzionand cu trupul meu. Plin de energie, razele soarelui printre frunze ma fac sa fiu fericit.”

Un comentariu:

Anonim spunea...

este cea may buna postare merita postata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tine-to tot asa